søndag den 18. marts 2012

Vild fest.




Hej læser!
igår var mig & 2 veninder i byen, vi havde aftalt at vi ville tage til palæet's afslutingsfest. Ja, der er ikke så meget at sige at det var en virkeligt fed fest, selvom der var mange & ikke så stort. Der blev danset på bordene & på baren, ja sådan set over alt næsten. Vi tog først hjem ved en fire, fem tiden om morgen. Inde på palæet kom Stefan & Kanika fra paradise hotel, jeg synes det var nogen totalt fede mennesker at møde! Så vi havde alle sammen en god bytur! Men her kommer der en masse billeder fra i løbet af aften, både fra før vi tager afsted & er kommet derhen p.s Nogen af billederne er taget af Kanika.










 















& her til sidst af billederne, et billeder af en der har tømmermænd!:) & her nede under kommer der nogen film fra festen også.



2 kommentarer:

  1. Hej Annsophie.
    Jeg har lavet en ny blog og er derfor blevet fast læsere af din igen!:)
    Nyder at læse din blog.

    Kig gerne forbi min den nye.
    http://karolineagermosekristiansen.blogspot.com/

    Hilsen Karoline Agermose

    SvarSlet
  2. Hej. super fin blog :) hvis du får lyst så tag gerne et kig forbi min på Linebiine.blogspot.com :)

    //Linebiine

    SvarSlet